Folk blir provocerade över så konstiga grejer.

Plötsligt händer det!! Jag har fått min första negativa kommentar (ok, någon har väl gnällt lite ibland, men inte så farligt).
Jag blev så glad att jag övervägde att skriva ut kommenteraren, rama in den och hänga den över sängen så jag har något att titta på innan jag lägger mig på kvällen.
HÄR kan ni läsa surkommentaren!

Och ptja, håller väl med. Var ju inte så duktig när jag bodde i Västerås. Var livrädd inför varenda klippning. Var ju fan helt färsk. Inte så konstigt!
MEN, det jag tycker var konstigt att personen i fråga tyckte var negativt var att alla frisörer var självgoda "apor" (hehe). Det är väl bra? Att vi är självgoda as som älskar våra yrken och tycker att vi är bättre än Edward scissorhands?
Hade väl varit pisstråkigt att gå till en frisör som typ hatade sitt yrke och bara ryckte på axlarna.

Här finns lite annat att bli provocerad över ifall ni har tråkigt;
- En gång hittade jag en plånbok med typ 400 spänn i på krogtoan. Tog hälften av pengarna och lät plånboken ligga kvar. Sen ångrade jag mig (varför tog jag inte alla pengarna för?:( ) Men då var plånboken borta.
- När jag jobbade som städerska brukade jag sno Bliw-tvålar.
- Fuskade på ganska många prov i högstadiet.
- Tappade en bebis i golvet en gång (obs; det gick bra för alla inblandade)
- Brukar ställa mig före folk i köer.
- Har en ölmage.
- Skrattade så jag grinade åt det HÄR
- Har små små fyrkantiga fötter.

Osv osv. Pöss.

Kommentarer
Postat av: Vässans Finest

Hahahaha Lina jag dööööööör, roligaste ever x)

2011-09-23 @ 07:31:06
URL: http://erberthsdotter.blogg.se/
Postat av: apan

hehe. <3

2011-09-24 @ 09:55:24
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0