Gårdagens discolördag!!

Var ju på Asta Kask igår. Förfesten var awsome! Dock så rökte jag som en borstbindare och blev jävligt illamående när vi väl kom ut, så jag stannade inte så värst länge. Satt och surade i ett hörn eftersom en jävla brudjävel tryckt upp mitt vattenglas rakt i ögat så jag såg lite ut som Alex i clockwork orange. :(

Här kommer lite pics dock!!


Skräll att jag gick vilse när jag var påväg till festen. Fick fråga mig fram och hittade rätt tillslut.


Madde klippte skägg på ballen.


Annika har en apa i sitt glas!!!


glada partytjejer! ;)


toffeln.



fniss va busigt!!!


och sen ba, vart fan tog alla vägen? och så hittade jag dom här. I en hög i sängen. haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0