Gotta catch ´em all!!

Ok. Nu har jag lyckats googla upp mitt sjukdomstillstånd, och det pekar rätt tydligt på bihåleinflammation! Igår trodde jag att det var streptokocker, och bokade tid för halsprov, men imorse var streptokockerkänslan borta, och jag tror stenhårt på bihålegrejen asså, allt stämmer överdrivet bra.
1. ont i bihålera. (ze pain!!!)
2. ont i ena käken.
3. döv.
4. andingssvårigheter
5. hosta


Såeeeh.... Vad gör man åt bihåleinflammation da? Måste man gå till läkarn med det, eller kan jag bota det själv? Några huskurer?

Kommentarer
Postat av: elli

Penicilliiiiin

2011-09-27 @ 15:28:56
URL: http://www.elli.nu
Postat av: Anonym

Prova och stoppa vitlök i näsan

2011-09-27 @ 15:32:05
Postat av: apan

elli; skriver dom verkligen ut pencillin nuförtin? skeptisk!



pappa: inge vitlök i näsan!! är ju inte dretförkyld!!

2011-09-28 @ 10:34:06
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0