tour de Glenn.

Hemkommen i frid från Götelaborget!! Har haft det asbra! Jag o Hannill har gått. Och gått. Jävlar vad vi har gått. Tror vi har gått ungefär 5 maraton typ. En gång blev jag sur o vägrade gå. Skulle ta pendeltåget. Dock var det försenat i helvetet och jag skrek "JÄVLAJÄVLASKITSTAD!!" Till slut kom det. Åkte en bit men fick gå ändå.

I fredags satt vi på en utservering. Det blåste och var skitkallt. Men ölen kostade bara 35 spänn. Helvärt! Sen gick vi hem o la oss i kristlig tid.
I lördags var vi ute på en turné på stan. Köpte rouge FACE och ett par billiga skor (100 spänn). Sen gick vi till Saluhallen och åt vegansoppa.
Har även testat på Göteborgs korvfestligheter. Vet ni vad dom hade??? Korv i bröd med extremt mycket mos på. Korven låg lixom gömd bakom moset. coolt och gott. Dom sålde även hamburgare med västkustsallad på. Lät äckligt.

Har även varit på Universeum! Det var skitkul. Vi lekte med djuren (nä), och jag blev självklart påbajsad av en fågel. Vad är det med mig o fågelbajs egentligen? Bajsar alltid på mig.
När vi härjat röven av oss på Universeum gick vi till vandrarhemmet och gjorde oss i ordning. Sen letade vi upp något ställe som vi blev tipsade om (Yaki-Da). Sorry Kirre, men jävlar vilket dickhead-ställe! bartendern tipsade oss om att övervåningen var bäst för där hade dom "livemusik". Livemusiken var alltså en snubbe som spelade stillsam piano-jazz. Varav det satt tusen killar i skjortor, smal slips och glasögon utan styrka och smuttade rödvin. Hahaha. Gav upp och gick hem o la oss istället.
Idag har jag ätit soppa.


söthanna på tåget dit.

'
...and I sure did!


snötta


Ja, vi testade ju såna där "macarons" som man har hört ska vara så fräcka. Hannills smakade hö och min hallon. Tyckte inte det var nåt speciellt alls förutom att dom va gulliga.


Undertecknad på Universeum (har snus i hela käften, därför ja ser cp ut). Sa fel hela tiden, har kallat "universeum" för "colosseum", varenda jävla gång.


Tog ju en miljard bilder på fiskarna. Här är fisk och en manet. Fisken såg ej IRL ut.


En haj med strut!! Visst ser han ut som en sur gammel kines?


Under the seaaaaa!!


Och så ormera. Understa bilden äre faktiskt två ormar som kramas. Såg mysigt och gulligt ut!!





det är faktiskt en apa någonstans där på bilderna!!


Puss!





Kommentarer
Postat av: en värmlands tjej

härliga typ djungel bilder :)

2011-09-14 @ 02:47:46
URL: http://mybloggnotyours.bloggplatsen.se
Postat av: apan

thänx!

2011-09-14 @ 08:12:10
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0