redness solutions

HAHA! Ni ska se fejjan alltså! Har suttit med Glenne i telefon och pratat preliminärskatt och företagande i en timme nu, vilket tydligen ger ett überrött ansiktsresultat. Tror det är för att hjärnan går på högvarv. Jämnar ut ansiktsflammigheten med en iskall öl, som istället resulterar alkisnäsa samt ofrivillig snorighet.

Igår var jag i Krillehöla på däjt hos en kille. Fick god mat och två delicatobollor som jag glatt slafsade i mig. NÖMNÖM. Det var trevligt, dock var jag rätt vråltrött efter veckans flängande och kände mig väl inte som det bästa sällskapet lixom.
Innan dess var jag på stan och spenderade halva lönen på Monki-rean. Dog av lycka trots att min plånbok grinar lätt.

värd helg - röd tjej.

Kommentarer
Postat av: Glenne

registrerade du klart igår eller? :>

2012-04-02 @ 15:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0