tgif!!

Hej alla glada måsar!

Idag har jag gjort min första dag på salong snobben!!! Har varit en riktig asbra dag. Är helt förpillrad av lycka och känner en slags nyförälskelse till mitt yrke.
Känns dock lite bittersweet att lämna krillehöla. Eller ja, iallafall mina fina kollegor som jag haft i två år. Igår åt vi tårta!! (madde åt halva)

Så för alla er som undrar, NEJ, jag kommer inte att klippa mer hemma. Men självklart får ni kompispris.
Av en enkel anledning, det här är mitt yrke. Tänk er själva att ni har jobbat en HEL dag, och så ska ni komma hem och göra exakt samma sak igen. Det är asjobbigt. Det här är inte en hobby, det är mitt yrke! Jag har lagt ner 150 papp på att få en utbildning, det är som sagt asjobbigt och tar på den lilla lilla fritiden jag får över. Hoppas att ni har förståelse!

Ring o boka vettja så kommer jag att förändra erat liv!! eller...tja.. iallafall håret en smula.
tel; 054-211693, salong snobben, fråga efter Lina!

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0