självbehärskning -0

Om jag vore en bra bloggare så hade jag skrivit såhär;
 
Gissa vad jag ska göra imorgon............? Och sen hade jag skrivit vad jag skulle göra imorgon, imorgon. 
 
Men jag är en rätt dålig bloggare. Gissa vad jag ska göra imorgon? Ska få nycklarna till lägenheten!!!! Blev lite fuckat med Jonas då han råkade få en vattenskada i sin lägenhet och måste dra snabbare än snabbast, så han fixade så att vi kan börja flytta in...eh.. redan i helgen. 
 
Ligger på ungefär 110% på panikskalan just nu.

Kommentarer
Postat av: Simkaka

omajgådd! Snabba ryck här! :D

Svar: ja herrejiiiiz!!
din apa i etern.

2012-08-16 @ 10:43:47
URL: http://simkaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0