hej datan!!! <3<3

ÅHHHH!!! idag testar jag datan!! Har varit datalös i ungefär 15 år (känns det som, några veckor äre nog), sen när jag fick datan orkade jag inte testköra den, utan den låg i ett hörn och sjöng vackra barnsånger. 
Åh jädrer va bra den funkar. Plus att det är jävligt mycket skojjigare att blogga från en data än från måbäjlen. 
 
Min kille har kört vilse i Väse, så jag sitter all by my self och är lätt rastis. 
Igår försökte jag bota min förkylning på det brutalaste sättet - alkohol. Blev mest varm i ansiktet och trött, sen följde jag med på krogen ändå. Blev svintrött så jag gick hem efter ca 30 minuter. 
 
Justdetja, det är ju nyår imorrn. Det hade ju ingen förväntat sig, så ingen bestämde några planer. Ingen fest, blir nog en vacker nyårssupé med min vän Hanna. Kanske en räka o vin. Förut kom brorsan förbi med 1 liter vodka, så lite fest kanske det blir ändå.
 
Kollade även mejlen förut, vilket jag inte gjort på aslänge. Hade fått mail av Katy Perry. Hon ville ta en fika o snacka lite nästa gång hon kom till Sverige. Jag ba "ok!"
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Och Beyonce! Vad ville hon egentligen? :D

Om ni blir rastlösa efter er middag så är vi en liten skara ( jag, David, Johanna,Erik och en som heter Jocke) hemma hos mig och David, ni är välkomna att joina.

Svar: oh tack!!! :D hör av mig om rastlöheten blir vild!
din apa i etern.

2012-12-31 @ 11:00:41
URL: http://livinis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0