Nyårsresumé

Jaha!!! alla gör ju årsresumé, vad har hänt i livet 2012 da? Man kan väl säga att 2012 inte alls blev som jag trodde, utan mycket bättre!! 
2012 var året då jag blev en mogen och fullvuxen female. Jag bytte fan mitt lågavlönade jobb i krillehöla och blev en lågavlönad företagare istället. Sen träffade jag Jonas, och se på fan, vi flyttade ihop i drömlägenheten!!!
 
Det har varit ett år av stress och trötthet, skojj, och separationsångest från mitt gamla jobb (mestadels madde) och krillehöla. När jag träffade Jonas insåg jag att det finns fan karlar som är snälla och KAN respektera mig för vem jag är, att jag duger lixom. Jonas är nog den största förändringen i mitt liv. Det är alltså typ mitt första riktiga förhållande som har varat i mer än 6 månader, och han är så jävla bra. 
 
Jag började även hata internet lite, folk och sina jävla åsikter, ni vet, allt det jävla hatet, vart kommer det ifrån? Samtidigt som jag har känt stor kärlek till folk jag träffat i mitt jobb. Folk så jävla fina, berättar roliga och hemska historier som berört mig väldigt mycket. Jag hoppas att jag under 2013 kommer att kunna plugga lite psykologi så att jag kan bemöta människor på ett bättre sätt, för ibland är det svårt att veta vad man ska säga när man får höra riktigt tragiska historier. 
 
Krogen har lockat mig mindre och mindre, jag har insett att det GÅR att sitta inne en helg och inte ha massiv ångest för att man inte gjort något. Det är helt OK att bara vara. 
 
Det negativa detta året är väl att jag tycker att jag har jobbat på tok för mycket. I skrivande stund har jag alltså tagit min första hela semestervecka under 1½ års tid. Sen hoppas jag att jag får bättre sprutt på ekonomin, att jag lär mig lite om företaget, för jag fattar fortfarande knappt att jag är företagare. höhö.
 
Här kommer lite glada bilder.
 
foxklänningen!! Lövs it, det är Maddes klänning som jag tvekar starkt på att hon lär se inom ett par år...
I Mars körde jag traktor!! Jävligt nöjd tjej.
 
Åkte finlandsfärjan med madde ett par gånger och träffade folk med skojjiga hattar!!
 
gjorde en smiley!!
 
I juli kollade vi på lägenheten första gången, och vi ba dog!
 
 
Var i stugan och chillade! 
 
hade även kräftkalas i stugan!!
 
var i västerås och hälsade på emma o Lina!! var skitsköjj!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0