The hobbit <3

Asså vi såg ju the hobbit igår o ja va doooog inombords!! Satt i njöt i 3 timmar åt fantastisk rulle!!!
Gaaah!!

Minns ju när jag såg sagan om ringen första gången när ja var typ 17. Blev helt förtrollad och jag blev ju skitpsykotisk när jag såg dom vackra alverna, så jag gjorde ALLT för att se ut som en. Det första jag gjorde var att försöka limma ihop öronen med superlim, funkade ej, men hade lim i örat i minst 2 veckor. Sen köpte jag mockaskor med remmar (alviska!!) och försökte se sådär vackert osminkad ut.

Sen besvikelsen när jag fick se hur legolas såg ut på riktigt, vafan, inte blont långt hår och spetsiga öron!! Snyft!!!

Iaf, se den!! Puzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0