äppeltjäck tjej

Fan vilken jobbig vecka!! Men nu ska vi inte gnälla, nu äre ju lördag.

Förresten måste jag ge en eloge till min dagliga busschaufför som är så jävla rolig. Varje dag säger han typ "men guu, äre inte dags o flytta till stan snart?", eller "stackare, fåru aldrig vara ledig du?". Haha. Sån himla klämkäck o glad gubbe. Värmlänningar is the shit alltså.

Idag ska jag ut med  happy camper Sudden och kanske Madde, om hon inte är skitbakis, det spörs. Men så äre ju jävla rally i stan, och jag räknar med lusekofts-invasion till det fullaste. Norrmän i all ära, men dom är så jävla grisiga och härjiga, plus att när dom börjar sluddra fattar man ju ännu mindre vad dom säger. Jisses.

monkey i måndags. Gilla färgen på tröjan! Kallar det "vårfräscht"

och här är ett volymtips för alla med platt hår; sätt upp det i en skithög tofs, spreja asmycket, gå med tofs hela dagen, för att sedan släppa ut det, skaka lite förföriskt och VOILÁ!

Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

Sôtast i kommun.

2012-02-13 @ 00:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0