uppåhoppa

Igår "råkade" jag somna i soffan halv nio (20.30), vaknade lagom till nie och tänkte "ähvafan..." så jag gick o la mig. Jävla pucko lixom.
Vaknade ju självklart pigg och utvilad, redo att möta dagen! Då var klockan 04.15. Och jag var skitpigg. Låg raklång i sidoläge tills klockan ringde och tänkte på feministiska feministgrejer eftersom jag är en feministisk feminist som är feminin.


Det är faktiskt skittråkigt att vara vaken. Jag förstår mig inte på släktet "nattugglor" som kan vrida och vända på dygnet, vara vaken till klockan tre på nättera o söve te klockan ett på dagen. HUH. Sjukt osexigt äre oxå. Hatar folk som sover för länge. Man ska lägge sig i tid o gå upp i tid!!!!! Hör ni det ungdomar!

Imorrn äre fredag. Äntligen. Fyfan.

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Nej va jobbigt.

Hoppas du får en fin fredag!

2012-02-10 @ 09:11:27
URL: http://ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0