Äntligen lördag!!

JAAA! Lördag! Har känt mig som ett barn som väntar på tomten hela veckan!! Har ju fått låna en sån jävla fin klänning av Madde, och jag tycker att den är så fiiiiiiin att jag har hängt upp den på garderobsdörren så att jag kan titta på den hela tiden o ba "åhhhhh, pretty!!"

Har man inga jävla karlar i sitt liv får man lixom prioritera annat i sitt liv (sigsjälv alltså).



Snöttesnött!! Små sovande rävar på!!

Nu ska jag städa, sen kommer mamma o jag ska bjussa på krubb, och födelsedagsgallej i krillehöla ikväll!! woho!

Kommentarer
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV; Haha ja tusan vi glömde det :P

2012-01-15 @ 21:18:27
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0