årsresumé 2011

Ja, vi gör väl en årsresumé som börs när man är en bloggare!!!!!!1 Hoppas 2012 blir bättre än 2011, för det har varit ett ganska söppigt år, dock så hittade jag på massa roliga grejer och hängde med asbra folk!

Om jag ska summera året med ETT ord så får det bli "VÅRDCENTRALEN!" jeez. Åtta månader var jag fan där konstant.

Januari:
- Var sambo med sudden!
- Opererade röven



-hittade dom förste gråe stråna!!! BUHU, gammal!!
- sjukskriven i tre veckor!
- blev ihop med busskillen. Jättewierd, har typ förträngt det.

Februari:
- sudden grävde i såret och konstaterade att det såg ut som tonfisk
- Var med i radion och gjorde bort mig.


- flyttade ut från sudden. :(
- en psykiskt störd kund slängde löshår i ansiktet på mig och frågade ifall jag klippt hennes hår på natten. Jättekonstigt!!
- fyllde 26 bast.

Mars:
- började med LCHF.
- ritade masser med ritplattan!!
- gjorde slut med busskillen.
- var sur i ett hörn


April;
- var på Danko Jones med Hannill! Eller tja, såg inte så mycket, blev sur för att folk trängdes och hällde öl på en tjej.
- prövade en Jumpsuit!! HAHAHAHA


- åkte till stugan i Faggan och förstörde nästan slymaskinen genom att tappa sekatören i den. fail!!

Maj:
- Usama dödde. Hade iofs inget med mig o göra, men ändå.
- min mobil (jävla sonyericsson!!!) tog kollektivt självmord.
- såg två (2) älgar!!
- krubbade palt hos mormor!!


- var på cellprov
- gjorde ett tappert försök till att ha temavecka, temat blev hår. Gick väl sådär.

Juni:

- blev allergisk som vanligt!!
- satt i gräset o göttade mig mycket ändå!


- åkte till stugan i faggan o firade midsommar med fint fölk!


- gick av på 3 veckors semester!!

Juli;
- härjade röva på semestern
- köpte ny mobil
- åkte till skövde o hälsade på bengan!
- råkade köpa en eltandborste
- klippte den Fulaste frisyren ever.

Augusti:
- såg bengt alsterlind på VC!!
- åkte ut i skogen o plockade svamp!


- Åkte o hälsade på Emma i västerås för hon fyllde 30 bast o hade en kick-ass fest!



September;
- åkte till guttelabörg med Hannill!!


- blev sjuk. fick väl bihåleinflammation typ. skittöligt.
- Sudden födde bäste Tuva!!
- röven verkade vara läkt!

Oktober;
- råkade göra en skitstor sats körvgryta
- upptäckte wordfeud
- åkte till Linköping o hälsade på Emmy!



- stannade hemma en helg för att måla lite grejer. Gick väl sådär.

november;
- Var på halloweenferra med Madde o sudden! Var skitkul!

- Min stackars kollega svimmade och ambulansen kom te jobbet!
- Fick en jävla ugn och började tillaga allt i ugn!!
- satte upp granjäveln.




December:
- Fick vinterkräksjukan. Var ej kul. Fast det brukar det väl inte vara...
- Åkte Cinderella med Madde! Jävlar vad kul det var! Helt sjukt!!

- var på julbord på BMB. var sköjj!
- Ritade saker i bikini
- tog långhälja!
- skottlossning på kronoparken... Igen. vafan.
- firade jul o nyår med bästa folket!




Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Bästa årskrönikan av alla. Lätt.

2012-01-05 @ 21:43:30
URL: http://ninaruthstrom.se
Postat av: Ida

Sur i ett hörn-bilden är så rolig så jag griner!

2012-01-06 @ 10:18:21
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha, TRAKTORFÖRARE!!!

2012-01-06 @ 12:53:26
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: apan

haha!! ja, fantastiskt läckert.

2012-01-09 @ 06:52:23
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Ida

Dina tummar är som små söta ostbågar! <3 Min "tummen-upp"-tumme är nästan helt rak :(

2012-01-09 @ 08:25:02
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: apan

jävlar du!! tummen är fan med på nästan varenda bild. Det är nåt med mig o tummen. Sög ju på tummen skitlänge, kanske är något omedvetet?

jag har skomakartumme, that´s why the ostbågeform!! HIHI

2012-01-09 @ 21:12:49
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0