Lite cp, men okej ändå.

Oj vilken ångest jag hade igår!
var ju i krillehöla i fredags, och som vanligt som blev det ett jävla sjöslag. Men kul var det! Ända tills mitt inre cp trädde i kraft och all slags självbehärskning ba försvann.
Har ju gillat en kille ett tag. Trodde ju att det hade gått över. Men i samma stund som karlsloken kommer in i rummet så sitter jag klistrad på honom som en riktig discoturk. Och värre blev det, försökte tvångla karln och viskade obscena saker i örat.
Herregud. Vad är det för fel på mig.

Imorse skrattade jag åt det, käkade frulle och drog till Bergvik med Hanna.
Skitsamma egentligen. Jag är lite störd, men folk brukar gilla mig ändå. Gör dom inte det så äre väl töligt för dom eftersom jag är en fantastisk människa!

Justdetja,  Bergvik. Köpte stjärtsalva och två trepack med lösögonfransar. Åt en handbörjare oxå. den smakade peppar!!


träffade tomten på bergvik. Han såg lite stel ut.


Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Hahaha du är för skön.

2012-01-08 @ 19:27:45
URL: http://ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0