Manic Panic måndag

Har massiv panikångest. Började när jag slutade jobbet genom att jag blev hetsig och stressad. Jag tål fan ingen stress alls, får alltid panikångest eller blir mentalt sinnesförvirrad och går in i dörrar, kylskåp o dyl.

Tjocka katten på bröstet och andingssvårigheter. Fick nästan vansinnesutbrott på en tant på vägen hem som gjorde en grimas åt mig. Ville vända mig om och skrika att hon var en jävla cp-kärring och att jag hatade henne!! Sen blev jag förvirrad och hallucinogen och funderade på hurvida jag faktiskt skrikit åt henne eller inte. Gick in på Konsum och klämde lite på tomaterna, köpte fel fil och gick hem.

När jag kom hem rullade jag in mig (starkt bacondoftandes) i täcket o pyjamasen och försökte lugna ner mig med dinosaurie-serien som är skitäcklig. Hatar dinosaurier och jag blir maniskt stressad av dom. Tog typ fem år innan jag klarade av att se hela Jurassic Park lixom. Känner mig inte lugnare utan har nu utvecklat halsbränna istället.
Men nu kan jag inte sluta titta ju, är så spännande.

Om ni inte hatar dinosaurier lika mycket som mig så kan jag rekommendera serien, Terra Nova heter den. Som en blandning mellan jurassic park, Lost och Avatar.

Tror ej att det blir så mycket sömn inatt alltså.



Kommentarer
Postat av: Karin

oj oj vilken rövig dag, känner igen mig sjukt mycket i det där, vilket i och för sig känns rätt skönt för mig :P hoppas det känns bättre nu!

2012-01-11 @ 23:01:20
URL: http://incredibleheebiejeebies.blogspot.com
Postat av: apan

haha, ja det känns alltid gött o veta att andra har det lika rövigt lixom! jotack, nu är det bättre! :)

2012-01-12 @ 20:50:59
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0