Nyår!!

Nu skriver alla om vilka fräcka o fläshiga grejer dom gjorde på nyår!! Och jag vill väl inte vara sämre lixom.

Antibiotikan gör mig ju vråltrött, och jag har fortfarande ont i röven, så planen var ju att stanna hemma. Men som den rastlösa röva jag är så åkte jag till mina fina vänner Hannill o Emmy och och myste med dom istället. Vi käkade ost o kex, drack några bärs och pratade hela kvällen!
Kvart i tolv gick vi till torget o kollade raketerna, efter det tog jag bussen hem och sov som en gris!
Perfekt o lugnt kväll i fina vänners säl-skap. Örke med nyårshetsen lixom.

Har dessutom klarat mig helt från bakfyllan, och har spenderat dagen med tända ljus liggandes på mage invirad i täcket. MYYS.

pözz

Kommentarer
Postat av: Nina

God Ny Röv önskar jag dig. <3

2012-01-01 @ 19:38:47
URL: http://Ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0