apan testar; frisörbesök!

Idag har jag varit hos frisören. Gick till frisören från mitt frisörjobb på lurren, och blev frisör-klippt. Har jag någonsin gått till frisören? Nä. Har alltid haft kolleger, eller morsan som klippt mig (hon var frissa). 
 
SÅ! Hur gick det? 
 
1. Avslöjade aldrig att jag var frisör. 
2. Blev skitnervös.
3. Blev nervös över att jag blev nervös och började attacksvettas.
4. Blev även en sån där skitjobbig kund som jag själv hatar. "ge mig kammen!" och så började jag frenetiskt mäta ifall kanterna i luggen var identiskt lika långa. Det var dom inte. Men så började jag tycka synd om den stackars frisören, så jag godtog resultatet (jaja, den blev ju kortare!!).
 
Nu undrar ni säkert "varför klipper du inte luggen själv?". Nej det går inte. Min lugg är retarerad. Den har virvlar ifrån helvetet och är omöjlig att få till på ett bra sätt själv. 
 
Mitt första frisörbesök får 3/5 apor. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0