ferraferrafest!

Igår vare kalas. Madde och Karin kom till storstaden och vi gick till Ankan där vi av någon anledning bara betalade 20 spänn i inträde. Göddigt!
Var väl inga större skandaler direkt.Gick fram till någon och frågade ifall denne hade eld. På engelska. Han svarade på engelska. Vet ej varför jag blev spontant toksugen på att prata engelska. Var ej discodanssugen då det var cp-mycket folk på ankan plus att musiken var under all kritik. Så jag satt mest i ett hörn o smuttade på min bärs o mådde gött. 
När vi skulle gå hem träffade vi tommy och blev bjudna (ev.bjöd in oss själva?) på efterfest. Var på efterfest i 15 minuter, sen tog vi bussen hem. Kan ju ha varit den kortaste efterfesten ever. 
 
Idag har jag mått crap. Var längesen jag blev så jävla bakfull.Spydde 2 gånger och var handlingsförlamad till klockan 12. Fyfan. 
Nu ska jag hinka räkor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0