helg i faggan!

I helgen var jag i stugan! Älskar sommarstugan!!!! Det är lixom en fristad. Man kan vara lortig, lam och lite lealös. 
Hade med mig finfint sällskap oxå! I fredags kom Kim Kim, Jonas, Hannill o Emmy.
Vi grillade oss lite och drack letta öl. Ibland hamnar jag i tjöt-zonen. Jag lixom börjar prata och sen tar det fan aldrig stopp. Älskar att höra min egen röst efter 3 bärs lixom.
 
På lördagen var det bara vi tjejor kvar, vi gick ner till sjön och kollade fiskmåsar och hetsade på jävla bromsar. Emmy fick spuck på korsord och satt och löste i ren hysteri medans jag lekte med min mobil. Hannill satt i mitten och var den ende vuxne av oss. 
 
Underbart!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0