hetstjej2000

Det är jävligt mycket på jobbet just nu. Jag är inte van vid att ta ansvar helt själv över grejer. Och nu helt plötsligt skall jag ansvara för en hel salong, kassaräkning, plus vår elev Miranda (vilket iofs inte gör något, hon klarar sig själv rätt bra). 
Och när jag ska ta ansvaret över grejer uppstår det ju en något mindre livskris. Jag blir skitstressad och hetsar upp mig över allt. Sen får jag ångest över alla grejer jag inte gjort eller bör göra. GAH. 
Har mest ångest över kassan;
1. Jag kan inte räkna.
2. Jag kan inte räkna.
3. Jag ser knappt skillnad på tal över tusen, vilket gör allt ännu mer intressant. 
 

Nu är klockan tio i tio och jag har inte på långa vägar ens lugnat ner mig hälften av vad jag borde ha gjort. Får väl se hur det blir med sömnen inatt. Gagagagaaaa
 
 

Kommentarer
Postat av: Kiiiimmm i esvalla.

Miniräknare is the shit?

Svar: ser inte skillnad på siffror jag!
din apa i etern.

2012-07-13 @ 11:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0