Hur äter du din kôrv?

 ja, jag brukar ju inte SUGA på korven iallafall. 
 
Har ju blivit ett jävla tjafs på fejjan angånde hela korvtjafset. Ni vet, det HÄR
Eftersom jag är en inbiten korvfantast tänker jag faktiskt kasta mig in i korvdebatten.
 
 Anledningen till att bilden är sexistisk är att hon suger på korven, vilket anspelar på sex. Ni fattert. Människor med tänder äter ej korv så. Tyvärr är folk så jävla matade med konstanta anspelningar på sex hela tiden att det upprör folk när någon påpekar att det är en sexistisk bild. Sexismen blir lixom vardagsmat. Man ser det överallt men reflekterar inte alltid över det. 
 
Och jag blir fan mörkrädd när jag ser hur folk tycker och tänker om det här. Jag vill inte bo i en värld där sexism och kvinnokränkande bilder blir till vardag. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0