kolla lilla lägenheten?

Tjenixen!
 
Har ju varit småbesatt av att flytta på sistone. Jag är skitless på att bo på 26kvadrat. Så jag skrev fan in mig på väntelistan på halva stans fastighetsbolag. 
Imorse ringde dom från Lundbergs och ba "sugen på lägenhet? vi har fetaste kribbet in da tooown, tokvärd att kolla på ba!!". 
Höll ju på att skita ner mig av lycka. Så på lördag skall jag o Jonas o kolla på fetaste lägenheten i stan. Det är en tokstor tvåa som ligger cp-centralt. Sen är den cp-dyr oxå. Men jag är säker på att den är asfin. Lite gammeldags stil ni vet, asstora fönster, sjukt högt i tak, trägölv. 
 
Sen måste jag försöka tagga ner lite och tänka på praktiska grejer. När jag fixade den här lägenheten glömde jag kolla om det ens fanns nåt ställe att koka mat på. Det fanns det inte. 
Och kolla fönster så att solen inte ligger o värmer på hela dagarna så att det blir som en levande bastu. 
ehh... vad äre mer man brukar kolla på?

Kommentarer
Postat av: Simkaka

kolla om det finns balkong!!

Svar: ingen balle!!
din apa i etern.

2012-07-24 @ 22:41:42
URL: http://simkaka.blogg.se
Postat av: JennyB

Kolla så det går att öppna fönstren (de kan vara gistna eller igenmålade typ). Öppna garderober och kolla om de luktar OK, man vill ju ha klä'rna fräscht. Vad mer... ventilation, lyhörda väggar, vindsförråd? :P

Svar: ohh!! tack för tipsen! ska kollas!!
din apa i etern.

2012-07-25 @ 16:57:53
URL: http://rymdpromenad.blogspot.com/
Postat av: Simkaka

fråga va det är för grannar och var tvättstugan är!

2012-07-25 @ 22:58:42
URL: http://simkaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0