ett inlägg om kylskåp.

Igår när jag kom hem o satte mig i grodans ro och tog mig en kall jävel kände jag en bränd doft. Trodde först att det var hjärnan som var i högvarv. ICKE. Det var kylskåpet som utsöndrade en mandelbränd odör. Blev ju sjukt nervig och ringde alla jag kände som möjligen kunde ha någon slags kylskåpskunskap.
Stängde av det åffcårs. Hade även fått ett brev på posten som handlade om min hemförsäkring. Ironiskt nog.

Idag ringde jag bovärden och han skulle kirra ett lånekylskåp pronto, sen kommer några kylskåpssnubbar och ska dona lite.

Även om det bara är dammigt så vill jag fan ha ett nytt. Tror att mitt kylskåp är från mitten av 1800-talet.
Kom ihåg att dammsuga bakom era kylskåp kids! det är lätt att glömma. Och tänk om jag inte hade varit hemma och det hade börjat brinna? OMG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0