så jävla grinig tjej!

Funderar på ifall jag verkar ha en rätt "sur" approach på den här bloggen. Om jag verkar vara en allmänt grinig person lixom? Vore ju jävligt tråkigt ifall det vore så.
Jag är faktiskt oftast rätt glad. Vill jag iallafall inbilla mig. Sen att jag gnäller rätt mycket, det är väl en annan sak.

Men idag är jag lite lätt pms-grinig iallafall. Skulle gå till konsum och handla mat och indredienser till en substitutkaka utan socker (måste.bli.av.med.sockersuget), men hade bara 200 spänn på kontot, och det räckte till en måltid, och en halv substitutkaka. Alltså jordnötssmöret. Blev helt vansinnig på migsjälv för att jag köpte det där jävla jordnötssmöret, så jag åt upp halva burken på en kvart, blev ännu surare, övervägde att slänga resten. Sen kände jag mig konstigt nog väldigt nostalgisk och fridfull, åt lite till jordnötssmör. Sen sur igen.
Host.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0