blodet droppar blodet droppar........

Fick en jävla skitmåndag. Imorse bröt helvetet lös och såret gick upp och det blödde like hell. Det rann blod i ca 10 jävla minuter. Jävlar vad blod. Såg ut som att ett mindre yxmord begåtts i toan. Ringde vårdgivningen och frågade ifall det var farligt, vilket dom inte kunde svara på.
Har försökt hitta något nummer till kirgurgen eftersom det inte står på remiss-lappen.

Åkte ändå till jobbet vilket kanske inte var så smart. Tror jag fick blodbrist, eller en mindre chock, för jag blev lätt yr, tröttare än vanligt, mådde skitilla och torr som fan i käften. En timme efter frukost blev jag även så hungrig att jag nästan fick blodsockerfall.
Åkte hem och käkade två matlådor och stekte upp en halloumi-ost och vräkte i mig allt asfort. Drack en halv påskmust och sov som ett barn i en timme.
Jisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0