en söndag!!!!!!!!!!

tjabba bloggen!!

Började dagen genom att sova i 11 timmar. Gick och la mig ca 22.00 igår, och vaknade med lätt marginal 09.00 imorse. Herregud. Blev ju sjukt trött av all sömn och övervägde att sova lite till. Men gick upp och stekte pannkakor istället.

När jag nätt och jämt intagit mänsklig form åkte jag till Sudden och martin och lekte med baby-Tuva, snackade skit (inte med Tuva, utan sudden, Tuva kan inte säga så mycket, men hon gör ett ganska imponerande get-gurgel).
Tränande upp mina gamle blöjbytar-skills genom att byta en kissblöja på Tuva. Kände mig jävligt nöjd över migsjälv sen. Här ser ni en tjej som kan byta en blöja lixom!!! woho!

Jag och sudden pratade om mat så intensivt att jag var tvungen att åka till Konsum och köpa falafel. Det var gött.

bezth kid ever!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Göllonge!

2012-03-11 @ 22:21:54
URL: http://simkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0