helvetesstol!!!

Tystnaden som uppstår när man i princip är färdig med att montera ihop en jävla ikea-stol och inser att man byggt fel.............

Ja vafan. Tur att man är snickarn´s dotter då. Kommer säkert på en fiffig Mcgyver-lösning (silvertejp?).

Har varit på Ikea med Jonas idag. Köpte en asbillig korv, stol, stoldyna (till mina klippkompisars stora lycka!), blockljus, toaborste och sängkläder, grytor. Och köttbullar med potatis. Var antagligen något mer, men det har jag redan glömt. Kalaset gick över min ikea-budget och jag känner mig fattig som fan. För att skojja till det ännu mer köpte jag även ett par skor (ej på ikea). Fan. Får väl skylla på årstiden eller dyl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0