I´m on a boat!

Nu kör vi!
I lördags så anlände vi efter en jävla bussresa, med ett helt jävla onödigt stopp ute i vildmarken, stockholm för att äntra sveriges största bidrag till klamydia-epedemin, Cinderella. Fantastiskt.
Sög i mig två bärs på bussen, sen var vi fit for fight så att säga.

Det är faktiskt skitkul att åka cinderella. Men man måste vara beredd på att härja vilt hela natten, ta det lungan med alkoholen, samt äta lagom mycket köttbuffé för att örke med. Och så måste man vara rätt öppensinnad. Folk är lixom i det stora hela idioter. Roliga idioter.
Vi träffade kompisar så fort vi gick ombord, hittade några lattjo utländska killar som jag bjöd på snus. Han mådde skitilla och spottade ut efter ungefär två minuter. höhö.

Sen så träffade vi ju Suddens kille martin och hans brorsa! madde träffade oxå några bekantskaper, som inte riktigt var min typ av folk.
Efter vi käkat köttbuffé är det rätt luddigt. Inte för att jag var skitfull, utan för att det hände väl så mycket. Jag hängde lite med Martin och c/o medans Madde hängde med sina bekantskaper. Sen vettefan.

Kom väl i säng halv fyra eller nåt, vaknade klockan åtta och var rätt full, vinglade iväg ensam till frukosten och åt skitmycket äggröra. Sen vinglade jag iväg till taxfreen (full) och köpte två bodybutters.
Hittade madde, gick till buffén igen och käkade litte till.

Bussresan hem var dock hell on wheels. Fulla jävla göbber i kärringar skrek i mitt öra, halvsatt i mitt knä och var allmänt asjobbiga. Jag o madde klappade lite diskret i händerna när dom gick av.

on ze buzz
woody var med!!
Madde på buffén!
jag på buffén!! Håller på o sparar ut luggen, därför ja ser ut som en full shetlandsponny!
sötaste!!
okej. Bjur på den här. utsmetat läppstift och slirig blick. Vet inte varför, men jag dras alltid till folk med lustiga huvudbonader.
den här är om omöjligt ännu värre.
Johan och en lite halvrädd martin.

Kommentarer
Postat av: hogie

HAHAHA. Älskar det där paret bakom dig på näst sista bilden. Som en reklambild för färjeresorna! Fint att se rävklänningen igen också.

2012-03-07 @ 10:41:45
URL: http://hogieskill.blogg.se/
Postat av: apan

haha ja verkligen!! dom där färjorna är insane, och ett riktigt jävla rävhål när det gäller raggandet och hånglandet alltså!! ja! rävis är fin!

2012-03-07 @ 17:31:15
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0