skål då

Idag är jag hemma med vård av sjuk röv. Yepp, verkar som om det smygande kommer tillbaka. Hell of röv. Borde ju fan fått en kallelse från sjukhuset för typ... fem veckor sen? Borde ringa och påminna dom om min stackars sargade röv.
Borde iofs ringt idag, men jag har legat på mage och glott på "the office" hela dagen, så jag är lätt medvetslös lite överallt.

För övrigt intet nytt på krigsfronten.

Eller jo, kan berätta om en töntig (och rätt rolig) grej jag o Madde gjorde när vi just kom in i hytten på båten i helgen. Madde blev helt exalterad och ringde random hyttnummer och sen när någon svarade så försökte hon övertyga denne om att "det här är är kaptenen som talar". Ingen trodde henne. hehe.

pöss da.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0