slå sten hårt

Idag har jag diskat!! halleluja! Det har definitivt varit en av höjdpunkterna i veckan då jag inte diskat sen i lördags.

Känns knappt som jag har varit hemma överhuvudtaget den här veckan. Har kommit hem apsent alla dagar, typ nio-tio, och då har jag bara stupat i sängen och hoppats att jag hamnat i rätt bostad.

Igår var jag hos pappa och Åsa och räknade ut matematiska siffror. Mest nollor faktiskt. Har lite svårt med nollor. När det handlar om tal över 1000 blire svårt. Då får jag räkna nollorna för att då det rätt. Och räcker inte nollorna till blir det nästan ännu värre.
Nåväl, var rätt nöjd över nollningen när jag kom hem. Somnade i raketfart, och idag har jag varit på banken igen. Kom försent till bussen och spenderade lite dötid på H&M som tydligen hade öppet. Köpte ett par shorts som jag ska lämna tillbaka imorrn.

Nej vafan, nu svamlar jag. Är dödens astrött och det rycker i ögonaböj samt ögonlocken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0