iphone home!!

Tja bloggish.

Idag har jag beställt en iphone 4s. En sån plastig sak som alla coola har. kalkulerade lite på min kalkulator och gjorde en smidig uträkning om att det endast skulle kosta mig 50 riksdaler extra i månaden. Det kan det väl vara värt. Plus att jag får en bättre telefön än min nuvarande crappy-crap fån.

Övrig information;
Har börjat röra på fläsket. Japp, it´s true. Idag var jag ute o gick i 1½ timme med Hannill. Min tafatta och något omotiverade gångteknik gjorde att jag lyckades dra ut på Hannills vanliga 1-timmes promenix med ca 30 minuter. Vafan, Skalman rör sig lixom snabbare. Har även börjat att hetsgå lite på lunchen.
Anledningen till omotiverad promenader i slow-motion-äventyr stavas; Lathet. Jag är så jävla jävla lat. Om det fortsätter i nuvarande takt hade jag antagligen skaffat en permobil inom 5 år för att slippa röra mig alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0