Bakarbarn

Åh vad jag har skrattat åt alla töntiga brödbakare!! Vem fan bakar bröd när det går att köpa i affären lixom??! Hahaha puckon...

Sju år och fem kilo senare så står jag själv där och knådar så att svetten lackar. Och nu till det mest intressanta - det blev ju inte svinäckligt. Helt ok. Inte skitgott men ätbart!! Sen blev jag ju helt besatt, har googlat öga ur mig om allt som har med bakning att göra. Nu jävlar ska det bakas!!

Hade jag varit 20 bast hade jag blivit jävligt förvånad över ålderns inflytande på brödbakandet. Jag hade nog även blivit förvånad över hur stolt jag är som vet hur man sköter om en orkidé på bästa sätt.

Det är inte så jävla illa att bli äldre ändå.


Kommentarer
Postat av: ▲ J0Z

Kikar in o hoppas du får en bra dag :)

2012-11-07 @ 09:13:20
URL: http://bedeliciious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0