Crappy dator!

Datan har kraschat!! På alla sätt.
Kan eventuellt ha något att göra med att;

1. Katten fastnade i datan igår. Jag skojjade med katten så mycket att kissen ramlade från bordet, och i fallet så satte han sina långa klor i datan och dinglade. Skitmånga tangenter lossnade. Kattjävel!!

2. Fem sekunder efter att kissen fastnade i datan så råkade jag tappa datan i golvet då jag råkade sno in mig i fem miljarder sladdar. Klantiga apjävel!!

För några månader sen så dödade även Jonas sin data, är beroende av data eftersom jag är en s.k framgångsrik företagskvinna!! Vafan!

P.s har även haft mens skitlänge då jag spydde upp massa p-piller i magsjukedramat!!! :(((


R.I.P datan?


Kommentarer
Postat av: Dani

Kan va så att hårddisken lossnade lite bara. Testa att skruva upp den större luckan på baksidan och ta ur hårddisken och stoppa i den igen.

2012-11-30 @ 13:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0