Svart som döden

Trots min hemmasnickrade frisyr fick jag ordning på det och färgade barret svart. Svart som dödens pälsängrar. Svart som skitstarkt kaffe, svart som en sönderbränd kanelbulle!
Gillar svart, känns ok. Lite "halvgammel möter ungdom".

Nån tyckte att det var dåligt att ja inte lagt upp nån bild på min hemmasnickrade frilla, men vafan, dä fatter ni väl att ja inte kan göra!! Vill ju inte få dåligt rykte genom att ha ful frisyr!!! Har jag ful frisyr tror folk att jag är en dålig frisör, vilket jag inte är. (bara på migsjälv uppenbarligen)

Så ja bjur på en bild där jag räddat skiten. Och som ni ser är jag lätt upprörd över den korta uppklippningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0