fan tack!
förresten! tack för att ni är så fina och stöttade ang. dretkärringen!
Vissa tror att hon kan ha satt det i system, att hon åker till olika frisörer (eller vadsomhelst) och smiter utan att betala.
Och det är faktiskt mycket möjligt. Har varit med om det förut. Hade en kund för längesen som var känd (inte för mig dock) att åka runt till olika frisörer, göra en behandling för att sedan klaga för att få hur många gratisbehandlingar som helst sen för att "återställa" håret. Fick dock reda på det här av chefen senare, och nästa gång hon ringde var jag jävligt fullbokad.
Förstå mig rätt dock, om man inte är nöjd med sin frisyr eller färg så ska man ALLTID gå tillbaka och klaga, det kommer kännas bättre för både frisören och kunden. Och det här gäller dock inom högst två veckor. Du kan inte klaga efter två månader, eller begära en helt ny färg än den man kommit överens om från början. Då blire fel!
Have it!
Kommentarer
Postat av: reb
hej. läste just det här i "rättan" tid eftersom jag just insett att jag nog inte är jättenöjd med min hårklippning. det var jättefint när jag gick från frisören men väl hemma när jag tvättat det själv känns det lite som en hjälm. men hur ska man klaga? känner mig jättedum eftersom det såklart till viss del beror på att jag själv inte har kunskapen att styla det så det blir snyggt. samtidigt var det ju ganska dyrt och jag vill ju känna mig fin. men ska man ringa? gå in? argh, vad skulle du tycka kännas bäst?
Svar:
din apa i etern.
Trackback