Kan Jang så kan du!

Jag är sjuk. Inte vrålsjuk, utan knappt halvsjuk. Varje gång man skriver att man är sjuk och tycker lite synn om sigsjälv så brukar man alltid få massa husmorstips av alla. 
folk ba "AMEN STOPPA VITLÖK I ÖRAT O DRICK VARM ÖL MÄ HONUNG I SÅ BLIRU FRISK!!". 
Tycker sånt är lite gulligt. Man vet bäst lixom!!
 
Eftersom jag inte har råd att bli sjuk så hinkar jag Kan Jang i vansinniga mängder (dock ej mer än rekommenderat), snortar juice och pressar vitlök i ögonen. Haha. skojja om det sista!!
Det värsta med att vara egen företagare är att det är 14 (!!!!!!!!!!!!!!) dagar i karens. Nej du har inte en fluga i ögat, det stod FJORTON. Bli jag sjuk blir jag nästan bakrutt med andra ord. 
 
När jag är sjuk blir jag alltid skithungrig. Oftast av tristess skulle jag tro. Vill laga slabbiga röror av allt som finns i kylen, mixa ihop det och dricka det!!! 
 
'
talk to the hand...eh.. näerå. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0