Lessen!!

Tack för tipsen hörrni! Ska köpa lite Eeze så att jag är förberedd inför nästa gång!! Idag känner jag mig nästan bakfull. Eller som att jag har grinat hela natten. Wierd.

Igår hade jag en kund som kom 17.50, trots att avtalad tid var 17.30. Höll just på att stänga. Jag var ju skitsnäll och klippte henne ändå, trots huvudvärken from hell plus att jag missade bussen. Ringde Jonas som snällt kom och hämtade mig. Hon skulle bara gå o hämta pengar så hon kunde betala! Kvart över sju och hon hade fortfarande inte dykt upp, eller ringt.

Blir ju skitlessen. När man är snäll och ställer upp ändå lixom. Idag har hon heller inte ringt.
Hoppas verkligen att hon dyker upp sen!

;(


Kommentarer
Postat av: Simkaka

Näe?! WTF! Hon har kanske satt det i system, att hon går till olika frisörer och aldrig betalar! Illa, illa!!

2012-10-05 @ 12:53:38
URL: http://simkaka.blogg.se
Postat av: Sara H

Nä vilket JÄVLA AS!!! Du får nog börja be folk lämna något i pant om de ska gå och ta ut pengar :/

2012-10-05 @ 13:16:56
Postat av: Lisa

Eeze är bara skit! Jag har aldrig hört om någon det har funkat för (förutom personerna i reklamen). Nej, ett riktigt migränanfall botas bara genom nässprejen Zomig Nasal (svindyr dock, 100 kr dosen).


Svar: åhfan... ;(
din apa i etern.

2012-10-05 @ 20:08:03
Postat av: hogie

Bakfyllan beror på migränen. Känner mig alltid "bakfull" eller migrän. Får du ofta så gå till doktorn för tusan och få mediciner på recept! Nästa gång när du får ont i ögonen så tar du medicin redan då. Så kanske du slipper huvudvärk.

2012-10-09 @ 12:02:05
URL: http://hogieskill.blogg.se
Postat av: hogie

Och: SATANS kärring! Som du säger, pengarna spelar väl inte så stor roll, känns bara så TASKIGT. Undrar hur en del funkar alltså.

Svar: ja det finns fan rötägg överallt! blä
din apa i etern.

2012-10-09 @ 12:03:01
URL: http://hogieskill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0