Packade Perra

Vi ska ju ut och resa, packade Pär och jag. Pär är alltså min extremt överpackade resväska. Jag får alltid svinmycket ångest varenda jävla gång när jag ska packa grejer. Så istället för att "packa lätt", så packar jag allt jag ser istället.
Packade Pär är idag så överpackad att jag fick komplettera med en påse. I påsen ligger en bodylotion, skor och en parfym. Borde nöjt mig med ett par skor och noll bodylotion. Lär ju inte torka ut på en helg lixom. Och parfym??? När fan använde jag det senast?? 2003?

En annan grej jag oroar mig lite för är resan dit. Bussen lär säkert vara skitfull, då gäller det att välja rätt plats!!! En gång satte jag mig bredvid en extremt överviktig hen som säkert inte duschat på 1 vecka. Och eftersom jag själv är tjock så blev det ju skittrångt för armarna. Jag har dessutom svårt för alla dofter. Syntetiska som kroppslukt.

Jaja, vilka jävla lyxproblem! Blir säkert bra!!


Kommentarer
Postat av: Simkaka

Du kan ju göra en utvärdering efter helgen av typen "Antal packade saker: 43, antal använda saker under helgen: 4"!

2012-10-26 @ 14:19:45
URL: http://simkaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0