projekt "slöhet"

Fan, dä tar sig bloggen! Efter ökensommaren och hysteriflytt så har jag småbörjat ta mänsklig form igen. 
Försöker även lära mig att slappna av litte. Alltså, när man ligger ner så ska man endast LIGGA ner och tycka att det är gött och inte börja tänka på typ kitlers eller olika såstillbehör. 
 
Började bra i måndags då jag var på massage. Eller tja, massage och massage, han petade lite på min stenhårda (ej muskler :() rygg och ba "eh, du får en iprenkur för din rygg är fett inflammerad". Så jag fick ligga i  VIBRASAUNA i 35 minuter. Och se på fan, JAG SOMNADE. Rastlöshetens urmoder somnade! Hurra! 
 
Testa med solariumet idag. Då somnade jag inte. Tänkte på såstillbehör och kitlers. Blev så rastlös att jag började trycka på alla knappar som fanns. Inget hände då heller. 
 
 
hysterisk rastlös apa. Och nej, det är fan inte lätt att göra folieslingor på sigsjälv!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0