stjärt igen

Ni som har följt mig ett tag är ju väl informerade om mina stjärtproblem. Röven. Den jävla röven. Den hare varit tyst om ett tag nu!! Den höll sig lugn och fin och i god form fan i flera månader. Och ni vet hur det är, man minns bara dom soliga dagarna på sommaren! Jag var in stjärt-heaven!
 
Tills för ett par veckor sen. Då brakade rövjäveln loss igen. Såret har gått upp, och med råge oxå. Det läcker vätska/blöder och min sittförmåga är återigen begränsad. Helvete. Fick brev av stjärtdoktor som ska ringa 9:e november, och tills dess måste jag bestämma mig för hurvida jag vill genomgå operation nr.2. 
 
Eftersom operation nr 1 var ett rent helvete så får jag rysningar bara jag tänker på att gå igenom det igen. Läkningstid; 9 månader. Var på vårdcentralen varenda jävla dag i 9 månader i sträck. Det var oxå kul. 
 
SÅ!!!! gå med blödande röv resten av livet, eller göra en operation till som "kanske" fungerar???
 
Vill ni läsa mer om min röv, VARSEGODA

Kommentarer
Postat av: Lisa

Stackars apan och apans röv :(

Är operation 2 en repris av operation 1, eller är det någon skillnad på dem?

Svar: ja blä! tror operation 2 kan bli en repris av op 1 ja!! Har jag tur så är såret så littet att dom kan sy ihop det, och då blir det en kort läkningstid! men jag tvivlar jag...
din apa i etern.

2012-10-19 @ 21:43:38
URL: http://www.lisasfanclub.se
Postat av: Malin

Stackare! Må din stjärt läka!

Svar: tack!! det hoppas jag med
din apa i etern.

2012-10-25 @ 13:05:25
URL: http://wahoonieshaped.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0