blogga lite bara

Tjaba kompisar!
 
Har ni haft en bra helg? Gött. Det har inte jag. Eller tja, lördags var helt ok. Jobbade några timmar, gick hem, käkade göddig mat och hade lördagsmys. Helt ok.
Igår då?  Jo, jag Jonas hyrde en jävla släpkärra och åkte runt i fem miljarder timmar. Åkte till tippen, till lägenheten o lastade ur litte skit, även till Jonas lägenhet i krillehöla. Fyfan. Hann även med en sväng ut i skogen och träffade Jonas paranteser! Det var nervigt. Men rätt trevligt. 
Sen åkte vi tillbaka till krp och flyttstädade lite. Blev ej färdig så jag ska dit sen igen. woho! 
 
Sådärja, då har jag gnällt färdigt för idag. Men när veckan är slut så slipper jag bry mig om lägenheten på kronoparken iaf!! gött!!
 
 
sitter i sängen o blogga litte ba. sur oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0