grodor gråter

Idag äre måndag, o snart äre söndag igen. Och sen måndag igen. 
 
Tycker lite synd om Jonas. I 7 av 10 fall av det jag pratar om är någon slags inredning. Förut kom jag hem, kastade mig lite romantiskt på datan o ba "JOWNAS, HAR HITTAT SCHNÖGGESTE TYGET!!". Och då får han den där BLICKEN. Ungefär som "oh no.." plus att han ser jämt litte orolig ut. 
 
Men jag kan fan inte ge mig. Det är så jävla kul!! Det som är mindre kul är min plånbok som grinar. 
Så nu vet ni ju på ett ungefär vad den här jävla bloggen kommer att handla om härefter.
 
alltså älskar föggeltyget!!! Ska köpa, spänna upp på väggen o ha bakom sängen.
 
köksgardiner?? eller ja vet inte. fint vare iaf. HÄRIFRÅN kommer dom!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0