PV-FRITT

Tja bloggish!
 
Här sitter jag med otvättat hår och ögonen fyllda med morgongrus. Idag har jag pojkvänsfri lägenhet!!
Så jag tänkte passa på att göra sånt man ej kan göra med en PV. Tillexempel glo på massa värdelösa high-school filmer, fisa fritt, raka katterna samt dricka 7 köpper kaffe och maratonsnusa.
 
Justdetja, får ju besök av bra tjejor!!! Och ikväll ska jag ut på krogen o härja fritt. Har ej varit på krogen sen medeltiden ungefär. Ska bli sköjj!!
 
Igår var jag o Jonas ute på shopptingturné. Vi åkte runt i typ fem timmar, och det enda vi köpte var en lampa, 10 ljushållare och en gungstol. Sen var vi så trötta att vi ba blömlöööö.
 
 


det börjar ta sig!! sakta men säkert. Ser fortfarande lite fattigt ut dock. Ena soffan ska vi ersätta med fotölj oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0