färger!

Tja lördagsblogg!
 
Vad har ni för favoritfärger????
Jag gillar grönt, mörkgrönt, petrol, mintgrönt och svart. Vissa vinröda färger oxå. En färg jag inte gillar är lila. Ingen lila färg, om den ej är i håret, då är lila fräckt. 
 
Den senaste veckan har jag gått igenom samtliga tapeter som finns på marknaden och bestämt mig för den här tapeten;
 
vacker va??? Mintgrön!!! ferm living!
 
den här färgen vill jag ha som väggfärg!! typ en fondvägg. 
 
 
sen vill jag även köpa en byrå som jag kan tapetsera med kartor!!!
fast en lite mindre byrå!!
 
den här postern från etsy!
 
 
och den här klockan från etsy.
 
avslutningsvis en gammal bild på apan, rött hår, tummar och....full?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Diddi

...eller så gör man en fondväg med gigantisk förstoring av bilden längst ner...hehe. Gillar också grönt, annars är det mest svart och röd som är favvofärgerna. och orange har smugit in som alternativ när det gäller inredning, vet inte riktigt vad som hände där.

Svar: haha ja precis, det vore ju drömmen. ;) orange är ju fantastiskt!!!
din apa i etern.

2013-08-31 @ 16:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0