le stockholm!

Oj, jag skulle visst städa idag. Vad hände? Här sitter jag, med halvblåa ögonbryn, blå hårbotten och lagom mycket fläckar överallt. (jo jag har färgat håret, alltid något)
 
Vi var i stockholm i helgen! Jag hade räknat ut att jag skulle vara "frisk" tills helgen, så att jag slapp gå runt och snora i storstan. Fick massa bra tips både på bloggish och fejjan (thanx!) på grejer man kunde göra i STORSTAN. 
Frisk var väl att ta i, men jag var iallafall "mindre sjuk" och snoret flödade ungefär överallt. Tror inte ens att jag var sjuk, utan köpte på mig halva apoteket i avd "allergi" för skerhets skull. 
 
I lördags tog vi helvetesbussen och snorade runt på stan, drog till naturhistoriska museet!!! Fan vad stort det var. Och massa uppstoppade djur i vilt beteende. Det var intressant tills vi kom till "parasitavdelningen", mådde illa och kände mig inte särskilt peppad på att veta hur många binnikemaskar en fågelbajs innehöll. Blä. Sen letade vi upp hotellet som jag kan rekommendera starkt. 
Billigt hotell, relativt centralt, dubbelsäng, och billigt! Enda minuset var att frukost ej ingick. (omenahotels.com). 
 
Blev hungriga, gick ner på stan och flaxade runt i ett par timmar, efter svår beslutsångest så gick vi till ett exotiskt matställe "Mcdonalds" tror jag det kallas för i folkmun. Väldigt romantiskt. Sen gick vi till det värsta sunkhaket vi hittade och köpte billig öl. Den var så billig att Jonas hittade en fluga i bärsen. 
 
På söndagen hann jag endast superkort runda på stan, gick till beyond retro och förbannade mig över min ekande plånbok, och till buttricks där jag köpte grön hårfärg. 
Åkte tuben till skansen och mötte upp Kim och Kim. Vi tänkte kolla gulliga lemurer på skansen men efter noga övervägande gick vi till gröna lund istället. Jag åkte två karuseller och svor över att jag käkat kinamat, vilket magen ej var så förtjust i. Hatar tyvärr karuseller. Men lustiga huset och någon virvelvind "orkade" jag med. 
 
Sen satte vi oss ner och väntande. Och väntade (tenacious d spelade ju!). 16.30 stängde gröna lund ner pga för mycket folk överallt. Tur att vi sket i lemurerna. 
När vi väntat i ungefär 320 timmar så började dom spela! Om dom var awesome? Öh, ja! Fan vad bra det var. även fast det regnade. Hatade dock den där stora penisen dom blåst upp, tyckte att det var aslöjligt. 
 
Åkte hem i bil med kimkim, var hemma lagom vid 03.00. phew. 
Bra helg! Och jag älskar fan stockholm! Så fint folk! En snubbe hjälpte oss på tuben att hitta rätt i biljettautomaten, och på donken var det en kille som direkt kände igen min dialekt från en film (smala sussie). 
Önskar att jag är mer frisk nästa gång dock.
 
pöss.

Smoofie med en slags dinosaurieföggel.
 
 
Jag med en skitstor älg!!!
 
titta en SKITSTOR ÖRN!!!!
 
 
stockhoolmen i mitt hierta osv.
 
rädd tjej på grönan.
 
 
 
 
Peta näsan-tjejen, Jona ba "what?"
 
 
 
tenacious d! jack black var strålande! Kuken var töntig.
 
 
 
som sagt, tur att vi gick dit tidigare, det VAR kaos.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0