Släkt i helg

Tja alla coolingar, har ni haft en PEPPIG helg???!
Det har jag!!

I fredags åkte vi till min bror Nickes och hans tjej karins lägenhet och hälsade på, drack lite öl och tölade allmänt. Jag och Karin sjöng lite Singstar och jag förlorade stort. Som vanligt.
Och det här var alltså första gången jag och min bror umgåtts i vuxen ålder. Hängt lixom.
Det var kul! Är jävligt förtjust i Nickes tjej, hon är awesome.

På lördagen åkte jag till stugan med pappa då fars sida ville ha "bodelning" (efter 14 år, konstigt? Ja). Men det gick bra, dock försvann två tavlor som jag hade velat haft kvar. I övrigt var det kul att träffa släkten, har inte sett dom på typ 10 år.

Igår var jag på min mosters 55-årskalas!! Stora tjejen! Jag köpte en melon och trisslott till födelsedagsbarnet.

En helg med massa släkt alltså.

(Nicke och katt?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0