En glad nyhet!

Jag har något roligt att berätta! Och alla ni med töliga (som vi säger i värmlann) pattar kommer att fatta storheten i det här - JAG HAR KÖPT EN BEHÅ. och ännu bättre - DEN VA INTE SKITDYR!!! 

När man har stora böbber som helst vill leva ett eget liv är det här med att hitta en bra, bekväm behå ett jävla meck. 
Gick in på Kappahl igår och tog med mig ca 15 behåsar in i provrummet och antog mig utmaningen. Nu jävlar lixom. 
Och den här var så jävla bra. Är skitlglad. 200 spänn!
(Hittade ingen bild:((()

Märkte dock att den gnisslar och knakar lite, hoppas det försvinner. Och minus till Kappahl som bara har storlekar upp till D-kupa. 

En annan glad nyhet är att jag fick en jobbskjorta av chefen som är riktigt snygg! Ska bli gött att slippa dra med sig så mycket hår hem.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0