Insta-bloggen

Men crap! Instagramet fungerade inte imorse och min självkära sida fick alltså inte någon stimulans. Tur att jag har en blogg oxå! 

Så, här kommer min morgon i sann instagram-anda! 

Ett misstag som blev så fashion att jag övervägde att ha kvar det. 


På tal om smink så har viva la diva släppt denna! En kopia på Butt naked paletten! Helt ok och billig! (Den här heter nudie och kostar typ 149 pix på Åhléns) 

Lyssnar på pretto musik med konstiga namn på väg till jobbet. Löv it!


Alltså! Siste man på toan byter rullen!!! Enkla regler! Vafan! 


Det här ska illustrera "värme" då vi har det skitvarmt på jobbet. Chefen höjer och jag sänker, den eviga kampen! 

(P.s heter sockerapa på instagram!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0