"Speciellt"

Den här veckan kan gå till världshistorien som en bland di könstigaste ever. Allt har fan varit uppochner, ALLT. Och jag som brukar vara så "sansad" (det kan eventuellt vara en lögn). 
Det har varit tjafs på jobbet som slutade... Eh... Inte så bra. Vi hade ett möte och jag satt som ett frågetecken hela tiden. Insåg även att jag antagligen var den äldste i rummet om man bortser från ålder. Sen har jag sovit skitdåligt. Askasst. Trött som fan. Ny lägenhet som är skittyst (för tyst??). Osv. 

Tillbaka till mötet, här kommer lite generella "tips" som man faktiskt kan tänka på. 

- det är rätt bra att ha någon slags självinsikt. 
- ibland kan det vara bra att låta människor prata till punkt. 
- allt handlar inte om dig. Det är helt sant!  
- se saker i ett vidare perspektiv. 
- lyssna på människor, alla har alltid egna versioner av saker, och ingen ser sigsjälv som "den onde". Tro mäj. 

Det var dagens. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0